Tuesday, 30 November 2010

SENARAI PESERTA NADIA PUNYE GIVEAWAY

  1. http://zaiikulim.blogspot.com/2010/11/giveaway-saya-nak-cursor-tu-jugak.html
  2. http://mamiuyuncontest.blogspot.com/2010/11/giveaway-saya-nak-cursor-tu-jugak.html
  3. http://putriannelaila.blogspot.com/2010/11/giveaway-saya-nak-cursor-tu-jugak.html
  4. http://normj1001.blogspot.com/2010/11/giveaway-saya-nak-cursor-tu-jugak.html
  5. http://nanamrul-contest.blogspot.com/2010/11/giveaway-saya-nak-cursor-tu-jugak.html
  6. http://haycontest.blogspot.com/2010/11/giveaway-saya-nak-cursor-tu-jugak.html
  7. http://nhascontest.blogspot.com/2010/11/giveaway-saya-nak-cursor-tu-jugak.html
  8. http://azatiesayang-contest.blogspot.com/2010/11/giveaway-saya-nak-cursor-macam-tu-jugak.html
  9. http://their-link.blogspot.com/2010/11/giveaway-saya-nak-cursor-tu-jugak.html
  10. http://masluvnerul.blogspot.com/2010/11/giveaway-saya-nak-cursor-tu-jugak.html
  11. http://slumberznanie.blogspots.com
  12. http://cikguainura.blogspot.com/2010/11/giveaway-saya-nak-cursor-tu-jugak.html
  13. http://sahbanu-mulaan.blogspot.com/2010/11/giveaway-saya-nak-cursor-tu-jugak.html
  14. http://ady-shariz.blogspot.com/2010/11/giveaway-saya-nak-cursor-tu-jugak.html
  15. http://ikiness.blogspot.com/2010/11/giveaway-saya-nak-cursor-tu-jugak.html
  16. http://endlessofstory.blogspot.com/2010/11/giveaway-saya-nak-cursor-itu-jugak.html
  17. http://aanie.blogspot.com/2010/11/giveaway-saya-nak-cursor-tu-jugak.html
  18. http://seindahbayu.blogspot.com/2010/11/giveaway-saya-nak-cursor-tu-jugak.html
  19. http://amna2amzar.blogspot.com/2010/11/giveaway-saya-nak-cursor-tu-jugak.html
  20. http://contestcontestcontest.blogspot.com/2010/11/giveaway-saya-nak-cursor-tu-jugak.html
  21. http://akulahaquarius.blogspot.com/2010/11/giveaway-saya-nak-cursor-tu-jugak.html
  22. http://luvisus.blogspot.com/2010/11/giveaway-saya-nak-cursor-tu-jugak.html
  23. http://fitrisuraya.blogspot.com/2010/11/giveaway-saya-nak-cursor-tu-jugak.html
  24. http://aisyasakura.blogspot.com/2010/11/oke-hari-ni-saye-tlah-diajak-oleh.html
  25. http://aisyahhumaira9257.blogspot.com/2010/11/giveaway-saya-nak-cursor-tu-jugak.html
  26. http://www.mummynemo.com/2010/11/giveaway-saya-nak-cursor-tu-jugak.html
  27. http://beecontest.blogspot.com/2010/11/giveaway-saya-nak-cursor-tu-jugak.html
  28. http://qasehdaliaadelia.blogspot.com/2010/11/giveaway-saya-nak-cursor-tu-jugak.html
  29. http://bi4rl4hr4hsi4.blogspot.com/2010/11/giveaway-saya-nak-cursor-itu-jugak.html
  30. http://kehelan-contest.blogspot.com/2010/11/giveaway-saya-nak-cursor-tu-jugak.html
  31. http://misstuera.blogspot.com/
  32. http://kaiezu.blogspot.com/2010/11/giveaway-saya-nak-cursor-tu-jugak.html
  33. http://zatyfiqa.blogspot.com/2010/11/giveaway-saya-nak-cursor-tu-jugak.html
  34. http://farasyeera.blogspot.com/2010/11/giveaway-saya-nak-cursor-tu-jugak.html
  35. http://lynnlinda.blogspot.com/2010/11/giveaway-saya-nak-cursor-tu-jugak.html
  36. http://duniakuadventerous.blogspot.com/2010/11/giveaway-saya-nak-cursor-tu-jugak.html
  37. http://duniakuadventerous.blogspot.com/2010/11/giveaway-saya-nak-cursor-tu-jugak.html
  38. http://kakyong-sukasuka.blogspot.com/2010/11/giveaway-saya-nak-cursor-itu-jugak.html
  39. http://jaynedean4ever.blogspot.com/2010/11/giveaway-saya-nak-cursor-itu-jugak.html

ADA TAK NAMA KAMU-KAMU
KALAU YANG TAK DE SILA BAGITAHU NADIA YAAHH
OWHH YAAHH NAMPAK TAK COUNTER VISITOR TU
SAPA YANG DAPAT TANGKAP NO
1589

HAA YANG NILAH

TOPUP RM5 AKAN DIBERI ^__^
SOWILAH NADIA TAK BAYAK DUIT
HANYA SEORANG SAHAJA AKAN DIPILIH PALING AWAL
SO BE ALERT LAH KALAU TAK DE SAPA YANG DAPAT TANGKAP
MANANYE TOPUP TU TOK NADIA LAH JAWABNYE HUHUHUHU
PRINT SCREEN K SKALI MASA
UNTUK PRINT SCREEN

tengok contoh keyboard untuk cari button prt sc ^__^

DAN EMAILKAN KAT NADIA PRT SC TERSEBUT
nad_ia1589@yahoo.com

4 comments:

♥..cik_mas..♥ said...

nadia...cik mas join dh..tp link xde...ni link nye ok.. :)

http://masluvnerul.blogspot.com/2010/11/giveaway-saya-nak-cursor-tu-jugak.html

jayne said...

nadia cayunk..link jen takde. huhu..

http://jaynedean4ever.blogspot.com/2010/11/giveaway-saya-nak-cursor-itu-jugak.html

Ummi AmnaAmzar said...

Ok..link kak ade

syinshringking said...

sy ade join..np name sy xde..hhuhuhuhh

http://syinshringking.blogspot.com/2010/11/giveaway-saya-nak-cursor-tu-jugak.html